A Linistry az elmúlt 12 hónapban szorgalmasan fejlesztette és tesztelte a nem-vásárlói konverziós megoldást több mint 60 kiskereskedelmi üzletben Európa-szerte. A megoldás célja, hogy a kiskereskedelmi üzlet látogatóit vásárlókká alakítsa át.
A legfontosabb tervezési alapelvünk az volt, hogy olyan terméket hozzunk létre, amelyet az üzletben dolgozók és a vásárlók egyaránt szeretni fognak, és figyelembe veszi a hagyományos kiskereskedelmi elvárásokat is.
Nincs jobb alkalom arra, hogy bemutassuk kiskereskedelmi képességeinket, mint a nemzetközi TCG-csúcstalálkozó, amely 2024 márciusában Berlinben hozza össze a világ kiskereskedelmi vezetőit. A Linistry egy valós esettanulmányt fog bemutatni. Ha nem tud részt venni, de érdekli, hogy mit alkottunk és tanultunk, kérjük, itt vegye fel velünk a kapcsolatot.