Offline kiskereskedelmi túlélés: A Star Wars stratégia

Offline kiskereskedelmi túlélés: A Star Wars stratégia - Linistry - Tailored Digital Queue Management for Enterprises

A Csillagok háborúja stratégiai tanulsága, amelyet minden offline kiskereskedőnek ismernie kellene – mert ez lehet a túlélés kulcsa a közeljövő technológiai zavaraiban.

Mielőtt megteszi, nézze meg ezt a 2 tényt:

  1. Statista szerint, ha egy oldal betöltése 4 másodperc vagy annál hosszabb ideig tart, akkor elveszíti a látogatóinak nagy részét.
  2. A legtöbb ember offline várakozási ideje (üzletben, sorban állás stb.) 6-15 perc között van – a Waitwhile szerint.

Nagy a kísértés, hogy a jó adatokból rossz következtetést vonjunk le.

Milyen könnyű azt mondani: nos, az online ügyfelek azonnaliságot várnak, de az offline ügyfelek türelmesek.

Egyre nagyobb stratégiai hiba így gondolkodni, és a Csillagok háborúja megmutatja, hogy miért.

Emlékszel az előzményekre? Válság válság után: szeparatista mozgalom, háború, alkotmányos puccs és a Jedi Rend majdnem teljes megsemmisülése. A Köztársaság elbukik, megalakul a Birodalom.

A bukás oka egy stratégiai hiba volt: a Jedik ~1000 éve készültek arra, hogy újra megvívják az előző háborút. De időközben a körülmények teljesen megváltoztak.

Az ügyfelek elvárásai ma már nem olyanok, mint 30, 20 vagy akár 10 évvel ezelőtt.

Nézzünk egy példát: egy vásárló besétál az üzletedbe, és az adatok azt mutatják, hogy hajlandó 6-15 percet várni. Kezükben tartják az okostelefonjukat. Néhány hónappal később az ügyfél egy Apple Vision Pro-t visel. Tudják, hogy szó szerint karnyújtásnyira vannak a VALÓSÁGtól, ezért türelmetlenek. Az Ön üzletére egyre nagyobb nyomás nehezedik, hogy nagyobb hozzáadott értékkel és teljesebb vásárlói élménnyel igazolja a bemeneti erőfeszítéseket.

De hogyan lehetsz ott minden ügyfél számára?

Az üzlet elhagyása megelőzhető (jó eséllyel) a következő 4 esetben.

  1. Az ügyfél nem találta meg, amit keresett, vagy kérdése volt – de nem kapott időben segítséget.
  2. Nem tudta, mikor lesz ott egy kolléga (szuboptimális tájékoztatás).
  3. Később vissza akartak jönni, de elfelejtették, és mi nem vettük fel az adataikat (így nem tudjuk elérni őket).
  4. Az offline és az online rendszere között fennakadás van. Ha az Ön üzletében nincs raktáron valami, az ügyfél megrendelheti azt az Ön webáruházából. Minél intuitívabb a folyamat, annál több ügyfelet takarít meg.

Valószínűleg nem tud több embert felvenni (a jelenlegi munkaerőhiány miatt a piacon). Valószínűleg Önnek sincs rá pénze.

A jó hír az, hogy nem kell terjeszkednie.

Kifejlesztettünk egy„értékesítő hívó” vagy „nem-vásárlói konverziós” rendszert, amely segít a kollégáinak abban, hogy lássák, hol van rájuk szükség. Vásárlóinak nem kell integetniük, kollégákat kergetniük a polcok között, hanem okostelefonjukkal „hívhatják” a segítséget. Az Ön munkatársai hatékonyabban dolgozhatnak, az ügyfelek kevesebbet várakoznak. Eddigi tapasztalataink szerint a vásárlás nélkül távozó látogatók akár 5%-a „alakul” át „vásárlóvá”. Hatalmas eredmény!

Szívesen megmutatjuk Önnek a rendszer bemutatóját.

Éld át a Linistry élményt: Kérjen személyre szabott bemutatót

 

Előző bejegyzés
Munkahelyi modernizáció
Következő bejegyzés
A bankfiókok átalakítása: A tranzakcióktól a megbízható tanácsadásig