Munkahelyi modernizáció

Munkahelyi modernizáció - Linistry - Tailored Digital Queue Management for Enterprises

Miért nem fog működni az MS Outlook

Várt már valaha a HR-osztályon, az IT-osztályon vagy a munkahelyén működő egyéb szolgáltató egységen előtt? Az alkalmazottak gyakran ad hoc jelleggel látogatják ezeket az osztályokat, ami némi zavart okoz a szolgáltatásban. Ráadásul a HR, az IT vagy a flottaszervizek gyakran saját belső teendőkkel rendelkeznek, így a munkavállalók által kezdeményezett problémákra különböző mértékű kapacitás marad.

Ebben a kaotikus helyzetben a Linistry sorbanállási és időpont foglalási megoldása rendet teremt. Könnyedén beállíthatja az osztályok nyitvatartási idejét, kapacitását, a szolgáltatás típusait, a szolgáltatás időtartamát, és közzéteheti a szervezeten belüli foglalási és virtuális várakozási listákat. A virtuális sorban állás azt jelenti, hogy láthatja, hány kollégája van Ön előtt, és csak akkor kell bemennie az Ön által kiválasztott osztályra, amikor már készen állnak a fogadására. Az előnyök a következők: az alkalmazottak kevesebb időt töltenek a szolgáltatásra várva, az osztyálok optimalizálhatják hatékonyságukat. A szolgáltatási jelentések később is elkészíthetők, hogy megmutassák, mennyi kapacitást „használ fel” a szervezet a belső szolgáltatásra.

Előző bejegyzés
Lakossági banki átalakulási konferencia, London
Következő bejegyzés
Offline kiskereskedelmi túlélés: A Star Wars stratégia