Ügyfélhívás és virtuális sorban állás – SME Start A projekt leírása
2020 szeptemberében a Linistry Zrt. 19.926.600 forint támogatást nyert a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal 2020-1.1.1-KKV-START pályázatának keretében.
- Címzett neve: Linistry Zrt.
- A projekt címe: Ügyfélhívás és virtuális sorban állás
- Támogatás összege: 19.926.600 FT
- A projekt leírása:
A projekt célja a Linistry digitális ügyfélhívó megoldásának továbbfejlesztése a magyar innováció hazai és nemzetközi versenyképességének jelentős növelése érdekében. A Linistry új fejlesztései révén hatékonyan csökkenti az ügyfelek várakozási idejét az ügyfélszolgálati helyzetekben, és a szolgáltatók (bankok, telekommunikációs cégek, irodák, üzletek) számára átlátható, könnyen használható eszközt biztosít a gyors és kényelmes kiszolgáláshoz. A projekt keretein belül a következők valósulnak meg:- Üzenetküldő alkalmazás, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy olyan helyzetekben is kérjenek eladókat vagy képviselőket, amikor a személyzet tagjai nem állnak azonnal rendelkezésre.
- A nagy ügyfélszolgálati szolgáltatók (bankok, távközlési cégek, irodák) igényeit kielégítő időpont-egyeztető szolgáltatás.
- Munkaidő-nyilvántartó modul, amely megkönnyíti az ügyfélszolgálati személyzet napi feladatainak egyszerű nyomon követését, egyszerűsíti az adminisztrációt, és segíti a vállalat vezetőinek a kapacitástervezést.
- A dolgozók számára az irodai munka biztonságát biztosító asztalfoglalási szolgáltatás (a COVID utáni újbóli megnyitás).
A projektet 2020. november 1. és 2021. október 31. között hajtották végre.
Az együttműködő szervezet neve és elérhetőségei: Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal, 1077 Budapest, Kéthly Anna tér 1.