A vásárló az üzlet több pontján is kérhet segítséget egy QR-kód leolvasásával.

Olyan eszközöket kínálunk, amelyek összekapcsolják a üzletekben dolgozó értékesítési munkatársakat az ügyfelekkel és a belső munkatársakat egymás között. A bolti kommunikáció javítása az értékesítés növekedéséhez, a munkatársak elégedettebbé válásához és az értékes emberi erőforrások hatékonyabb felhasználásához vezet. Merüljön el megoldásainkban, és hozzunk létre együtt egy olyan dinamikus munkakörnyezetet, amely elősegíti az Ön általános sikereit.
Nem-vásárlók átalakítása (értékesítő hívó)
Az üzletlátogatások során az ügyfelek akadályokba ütközhetnek. A szakértői segítséghez való gyors hozzáférés jelentősen növeli a konverziós arányt. A Linistry megoldást kínál:
01
vagy
a „Segítségre van szükségem” gombra kattintva az üzletben található tableten, telefonon vagy más kioszk eszközön.
02
Az érintett részlegek alkalmazottai értesítést kapnak egy erre a célra létrehozott mobilalkalmazásban.
03
Ha nincs elérhető kolléga, akkor a kérések továbbításra kerülnek az illetékes szintekre.
04
Alternatív segítséget kínálunk az ügyfélnek, ha nincs személyes segítség, többek között, de nem kizárólagosan:
- konzultáció vagy visszahívási időpont egyeztetése,
- a webshopba irányítja a vásárlókat,
- távoli várakozás biztosítása az ügyfelek telefonszámainak összegyűjtésével és értesítéssel, amikor a segítség elérhető.
Készen áll? Próbálja ki!
Kérje most egyedi ajánlatunkat a testreszabott megoldásért!
Személyzeti hívó
Bármikor, amikor segítségre van szükség a csapatban, a munkavállalók elindíthatnak egy kérést az alkalmazás segítségével, éppen úgy, mint az értékesítő hívó. Ez lehetővé teszi számukra, hogy gyorsan segítséget kérjenek egymástól.
Sorban állás és időpontfoglalás
A sorok és időpontok könnyedén kezelhetők egy webes vezérlőpulton vagy a Linistry mobilalkalmazáson keresztül.
Távoli (virtuális) várakoztatás
- A megoldás célja, hogy helyettesítse a fizikai sorban állást az üzletben.
- A vásárlók virtuális sorban állás közben is folytathatják a vásárlást.
- Alkalmazható bármilyen üzleten belüli szolgáltatásra, például raktári átvételre vagy ügyfélkonzultációra (B2C/B2B).
Időpontfoglalás
- Az időpontok lehetővé teszik, hogy munkatársai felkészüljenek az ügyféllátogatásra.
- Tervezett ügyfélszolgálat, várakozási idő nélkül.
- Foglalások különböző forrásokból (weboldal, call center, mobilalkalmazás, chatbot, közösségi kampány stb.)
- Az üzletben elérhető szolgáltatásokhoz, ideértve, de nem kizárólag az online rendelési átvételeket vagy az aznapi raktári átvételeket.
- A foglalások megjelenhetnek a munkavállalók egy csoportjára vagy bármely konkrét munkavállaló számára.
- A fizetés bármely foglalási folyamatba beépíthető.
- A foglalások szinkronizálódnak a vállalati naptárba.
- A foglalási elérhetőség rugalmasan konfigurálható, hogy elkerülje a túlfoglalást vagy a más tevékenységekkel való ütközést.