Linistry

Az értékesítés, a személyzet és a siker összekapcsolása a kiskereskedelemben

Megoldások a kiskereskedelem számára - Linistry - Tailored Digital Queue Management for Enterprises
Megoldások a kiskereskedelem számára - Linistry - Tailored Digital Queue Management for Enterprises

Olyan eszközöket kínálunk, amelyek összekapcsolják a üzletekben dolgozó értékesítési munkatársakat az ügyfelekkel és a belső munkatársakat egymás között. A bolti kommunikáció javítása az értékesítés növekedéséhez, a munkatársak elégedettebbé válásához és az értékes emberi erőforrások hatékonyabb felhasználásához vezet. Merüljön el megoldásainkban, és hozzunk létre együtt egy olyan dinamikus munkakörnyezetet, amely elősegíti az Ön általános sikereit.

Nem-vásárlók átalakítása (értékesítő hívó)

Az üzletlátogatások során az ügyfelek akadályokba ütközhetnek. A szakértői segítséghez való gyors hozzáférés jelentősen növeli a konverziós arányt. A Linistry megoldást kínál:

01
vagy

A vásárló az üzlet több pontján is kérhet segítséget egy QR-kód leolvasásával.

a „Segítségre van szükségem” gombra kattintva az üzletben található tableten, telefonon vagy más kioszk eszközön.

02

Az érintett részlegek alkalmazottai értesítést kapnak egy erre a célra létrehozott mobilalkalmazásban.

03

Ha nincs elérhető kolléga, akkor a kérések továbbításra kerülnek az illetékes szintekre.

04

Alternatív segítséget kínálunk az ügyfélnek, ha nincs személyes segítség, többek között, de nem kizárólagosan:

  • konzultáció vagy visszahívási időpont egyeztetése,
  • a webshopba irányítja a vásárlókat,
  • távoli várakozás biztosítása az ügyfelek telefonszámainak összegyűjtésével és értesítéssel, amikor a segítség elérhető.

Készen áll? Próbálja ki!

Kérje most egyedi ajánlatunkat a testreszabott megoldásért!

Személyzeti hívó

Bármikor, amikor segítségre van szükség a csapatban, a munkavállalók elindíthatnak egy kérést az alkalmazás segítségével, éppen úgy, mint az értékesítő hívó. Ez lehetővé teszi számukra, hogy gyorsan segítséget kérjenek egymástól.

Megoldások a kiskereskedelem számára - Linistry - Tailored Digital Queue Management for Enterprises

Sorban állás és időpontfoglalás

A sorok és időpontok könnyedén kezelhetők egy webes vezérlőpulton vagy a Linistry mobilalkalmazáson keresztül.

Távoli (virtuális) várakoztatás

  • A megoldás célja, hogy helyettesítse a fizikai sorban állást az üzletben.
  • A vásárlók virtuális sorban állás közben is folytathatják a vásárlást.
  • Alkalmazható bármilyen üzleten belüli szolgáltatásra, például raktári átvételre vagy ügyfélkonzultációra (B2C/B2B).
Megoldások a kiskereskedelem számára - Linistry - Tailored Digital Queue Management for Enterprises
Megoldások a kiskereskedelem számára - Linistry - Tailored Digital Queue Management for Enterprises

Időpontfoglalás

  • Az időpontok lehetővé teszik, hogy munkatársai felkészüljenek az ügyféllátogatásra.
  • Tervezett ügyfélszolgálat, várakozási idő nélkül.
  • Foglalások különböző forrásokból (weboldal, call center, mobilalkalmazás, chatbot, közösségi kampány stb.)
  • Az üzletben elérhető szolgáltatásokhoz, ideértve, de nem kizárólag az online rendelési átvételeket vagy az aznapi raktári átvételeket.
  • A foglalások megjelenhetnek a munkavállalók egy csoportjára vagy bármely konkrét munkavállaló számára.
  • A fizetés bármely foglalási folyamatba beépíthető.
  • A foglalások szinkronizálódnak a vállalati naptárba.
  • A foglalási elérhetőség rugalmasan konfigurálható, hogy elkerülje a túlfoglalást vagy a más tevékenységekkel való ütközést.

Ügyfeleink