Hírek

A legfrissebb gondolatok szakértőinktől

ügyfél

A siker kulcsa: Proaktív ügyfélszolgálat stratégiák

A modern üzleti világ gyorsan változó versenyképes környezetében az ügyfélszolgálat már nem csupán problémamegoldásról szól. Ma az ügyfelek személyre szabott, előretekintő kapcsolatot és zökkenőmentes élményt várnak el. Azok a vállalatok,…
Read more
Munkahelyi modernizáció - Linistry - Tailored Digital Queue Management for Enterprises

Munkahelyi modernizáció

Miért nem fog működni az MS Outlook Várt már valaha a HR-osztályon, az IT-osztályon vagy a munkahelyén működő egyéb szolgáltató egységen előtt? Az alkalmazottak gyakran ad hoc jelleggel látogatják ezeket…
Read more
Lakossági banki átalakulási konferencia, London - Linistry - Tailored Digital Queue Management for Enterprises

Lakossági banki átalakulási konferencia, London

A K&H Csoport és a Linistry a közelmúltban közös esettanulmányt mutatott be a kiemelkedő Datos Insights – Retail Transformation konferencián Londonban. Ahelyett, hogy bezárná a fiókokat, a K&H arra használja…
Read more
TCG Retail Summit Berlinben - Linistry - Tailored Digital Queue Management for Enterprises

TCG Retail Summit Berlinben

A Linistry az elmúlt 12 hónapban szorgalmasan fejlesztette és tesztelte a nem-vásárlói konverziós megoldást több mint 60 kiskereskedelmi üzletben Európa-szerte. A megoldás célja, hogy a kiskereskedelmi üzlet látogatóit vásárlókká alakítsa…
Read more