Hatékonyság felfedezése: Az időpontfoglalási megoldások ereje

appointment bookin, linistry, efficiency

Képzeld el, hogy valamikor megérkezik az egyik üzleti partnered egy megbeszélésre.
„Mikor?” – kérdezed joggal

Valamikor!

Talán holnap délben.

Talán jövő héten kedd délután.

Talán 15 perc múlva.

Milyen abszurd lenne, ha időnként meg kéne nézned a tárgyalót, hátha váratlanul betoppant a partnered. Semennyire nem életszerű helyzet. Megbeszélt időpontra jövünk-megyünk egymáshoz, mert így kényelmes és hatékony.

Nemcsak az üzleti élet ismerte fel az időpontfoglalás előnyeit, hanem lassan minden szektor – és minden ügyfél.

Ott ül a bankfiókodban, várakozik a bemutatótermedben, nézelődik az ingatlanirodádban (helyettesítsd be a saját szervezeted) – csak idő kérdése, hogy az okostelefonjára pillantva föltegye a kérdést:

„Miért nem foglaltam ide időpontot?”

A telefonunkkal már videót vágunk, podcastet hallgatunk, rendezvények teljes szervezőmunkáját bonyolítjuk le, devizát váltunk, videótelefonálunk. Talán erre gondol az ügyfeled: „Ezeket az időpontfoglalásnál bonyolultabb feladatokat mind képes vagyok megoldani, de időpontot nem foglalhatok hozzád?”

Eközben a bankfiókban azon gondolkodnak: „Érdekünk, hogy minél többen időpontra érkezzenek, mert annál pontosabban tudunk erőforrást elosztani (staffolni a fiókokat), annál pontosabb statisztikákat látunk és annál felkészültebben tudjuk fogadni az ügyfeleket.”

Az időpontot foglaló ügyféljelöltről feltételezhető, hogy megjelenik (javul a „turn up” arány), általában a konverzió is jelentősen növekszik.

Egy esettanulmányból tudjuk:

A Jackson Hewitt amerikai adótanácsadó cég egy ügyfélbarát időpontfoglalóval 41%-kal tudta növelni a foglalások számát (és háromszorozta a konverziós arányt!). Eleinte saját fejlesztésű megoldásban gondolkodtak, majd rájöttek, hogy mennyivel gyorsabb, egyszerűbb és költséghatékonyabb egy már kész rendszert a saját cégükre szabni. (A mi ügyfeleink hasonlóan látják.)

És lehet, hogy az (akár többszörösére) növő konverzió még csak nem is a legnagyobb előnye egy ilyen fejlesztésnek.

Ha szerencséd van, akkor olyan iparágban dolgozol, ahol „nem szokás” az időpontfoglalás. Ez jelentheti azt, hogy óriási üzleti lehetőségen ülsz. Valószínűsíthető, hogy eddig csak technológiai akadálya volt az időpontfoglalásnak (de ezt a Linistry időpontfoglalójával meglepően gyors fejlesztési és bevezetési idővel megoldjuk neked), innentől pedig csak idő kérdése, hogy a piacon valaki felajánlja az ügyfeleknek.

Miért nem tapasztalod meg első kézből?

Szívesen megmutatjuk Önnek a rendszer bemutatóját.

Éld át a Linistry élményt: Kérjen személyre szabott bemutatót

 

Előző bejegyzés
A bankfiókok átalakítása: A tranzakcióktól a megbízható tanácsadásig
Következő bejegyzés
A siker kulcsa: Proaktív ügyfélszolgálat stratégiák